Royal Canin

Am dezvoltat o platformă B2B, unde am automatizat relația dintre crescători și reprezentanții Royal Canin. Astfel comenzile se plasează acum în timp real în WMS. Pentru a motiva crescătorii parteneri, am implementat un sistem de gamification, unde în schimbul unor acțiuni predefinite, userii primesc beneficii în platformă.

Task

Automatizarea programului pe care îl desfășoară cu crescătorii de câini.

Deschide proiect

Problema

Royal Canin România ne-a contactat cu o problemă legată de gestionarea manuală a unui program de parteneriat pe care îl desfășoară cu crescătorii de câini.

Programul se numește Clubul Crescătorilor de Elită și este o parte importantă a business-ului Royal Canin din 2009. Prin acest program, crescătorii de câini pot contacta Royal Canin pentru a primi pachete promoționale – Puppy Kit-uri – pentru a le dărui viitorilor stăpâni.

Crescătorii contactau telefonic reprezentanții Royal Canin, iar comenzile se înregistrau manual prin WMS-ul local. Erorile de înregistrare sau distribuire erau frecvente, de aici și nevoia unei soluții – o automatizare care să îndepărteze riscul greșelilor umane.

De asemenea, Royal Canin a dorit și implementarea unei soluții de gamification pentru crescătorii de câini cu scopul de a fideliza userii.

Soluția

Am dezvoltat o platformă B2B – https://crescatori.royalcanin.ro/ unde am automatizat relația dintre crescători și reprezentanții Royal Canin. Astfel comenzile se plasează acum în timp real în WMS. Pentru a motiva crescătorii parteneri, am implementat un sistem de gamification, unde în schimbul unor acțiuni predefinite, userii primesc beneficii în platformă.

Cum funcționează?

Crescătorii au o secțiune de sign-up – https://crescatori.royalcanin.ro/inregistrare prin care canise noi pot face oricând o nouă cerere de înregistrare. Cererea trebuie aprobată de către un Admin din backoffice. Odată aprobată, Adminului i se atribuie funcția de Brand Ambasador.

Pe platformă există 3 tipuri de utilizatori: admin, brand ambasador, canisa.
Admin-ul are acces la toate funcționalitățile din backoffice – gestionare conținut CMS, articole promoționale, produse Pro, canise, postări canise și brand ambasadori.

Brand ambasador-ul are acces la crescătorii atribuiți.

Utilizatorii au acces la produsele pro – detalii și noutăți, adaugare de articole, puncte loialitate, comenzi puppy kits, și comenzi promoționale.

Pentru articolele Promoționale si Puppy Kit-uri există mereu o actualizare de stoc din WMS și tot procesul este automatizat.

Sistemul de gamification este făcut doar pentru crescători și îi stimulează să fie prezenți în comunitate. Astfel, pentru acțiuni simple ca o postare pe Facebook, postare canisă, cerere de Puppy Kit sau participări la concursuri, crescătorii parteneri acumulează puncte cu care pot achiziționa produse promoționale din platformă.

Rezultate

Soluția noastră s-a dovedit a fi cea mai bună opțiune pentru clientul nostru având în vedere atât standardele de UX cât și cele de securitate. Platfroma B2B construită a ajutat la fluidizarea parteneriatul dintre crescători și Royal Canin automatizând fluxul de cereri pentru Puppy Kit-uri și produse promoționale.

Soluția a încurajat crescătorii să fie activi prin componenta de gamification și a construit o comunitate unde există o legătură strânsă și transparentă între vizitatori și canise. Astfel oricine poate găsi informații despre canise, le poate accesa site-urile aferente și poate afla detalii despre ce câini se găsesc de vânzare sau adopție.

Folosim cookie-uri pentru a va oferi cea mai buna experienta.

Hai să
Vorbim

Avem servicii complete fie că vrei să îți dezvolți un site de prezentare, sau unul de vânzări online.

De la soluții PHP personalizate după nevoile afacerii tale, la cele mai populare CMS-uri.

Avem servicii complete, de la soluții PHP personalizate după nevoile afacerii tale, la cele mai populare CMS-uri.