Trumed ne-a contactat in legatura cu o problema referitoarea la sistemul ineficient pe care-l aveau in cadrul firmei, ducand lipsa de o baza de date unde puteau cauta istoricul vizitelor, clientilor, cheltuielilor. In trecut totul fiind sustinut de aplicatii precum EXCELL. Pentru a desfasura procesele in parametrii optimi, dispecerul utiliza in paralel si o alta aplicatie, astfel acestia au dorit sa aiba totul concentrat intr-o singura aplicatie.
Soluția
Dezvoltarea unei platforme unde dispecerul, rapoartele, istoricul, sistemul de adaugare client, adaugare vizite sa fie intr-un singur loc. In acelasi timp avand aplicatie sa se bazeze si pe un sistem Log In.
Cum funcționează?
Aplicatia este impartita pe mai multe categorii de utilizatori care se diferentiaza prin rolul si permisiunile pe care le are acesta asupra aplicatiei si a datelor din ea.
Fircare cont apartine unei grupe de utilizatori care odata logat va fi redirectionat automat catre din din CRM atribuita rolului respectiv al utilizatorului, acesta neavand acces la alte sectiuni din CRM.
Astfel aceste roluri se impart in:
DISPECER: poate adauga clienti si vizite
ASISTENTUL: poate vedea doar vizitele atribuite pentru ziua respectiva
AMBULANTIERUL: poate vedea doar vizitele atribuite pentru ziua respectiva + harta dinamica Google Maps care indica traseul vizitei.
ADMINUL: are acces complet asupra aplicatie, poate sa stearga si sa adauge elemente din Front End-ul aplicatiei, ele fiind inca prezente in baza de date.
Rezultate
Soluția noastră s-a dovedit a fi cea mai bună opțiune pentru clientul nostru, imbunatatind considerabil timpi de lucru, o tinere in evidenta mai detaliata a datelor si un istoric usor de utilizat.
Totodata clientii sunt tinuti mai atent sub observatie, astfel CRM permite un acces mai rapid asupra istoricului acestora.
Odata cu aplicatie aproximativ 50% din procesele realizate in trecut au fost diminuate, toate acestea fiind realizate prin intermediul aplicatiei.